باعث افتخارمه
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

سلام به همگی.

این یه هفته ای که نبودم اینترنت خراب بود

همگی حلال کنید سر نزدم 

خب چند روز پیش رفتم کارنامه ام رو بگیرم . الآن خیلی خوشحالم .

من امسال که دوم دبیرستان هستم تو رشته فنی حرفه ای تونستم معدل۱۹/۲۳ رو بگیرم و البته شاگرد اول در سطح کلاس و مدرسه و رتبه ی دوم المپیاد ریاضی.

  البته کلاسمون ۳۴نفری است.این معدل هم برای من سابقه نداشته .

و برادرم تو پیش تجربی ۱۹/۶۸ و مطمئنم توی کنکور هم رتبه ی خوبی رو گرفته . حالا صبر کن اعلام کنن

توی فامیل چند نفری هستن که با ما ها هم پایه هستند و خوشحالم که ما شاخشون رو شکستیم .

مثل دختر داییم و دختر عمه ام که هم پایه ی من هستن و خیلی ادعا میکردن که ما بالاتر میشیم .

اما معدلشون به ترتیب شد ۱۸/۳۰ و اون یکی ۱۷ وخرده ای خرده اش رو یادم نیست (هر دو تاشون رشته ریاضی)!!!

اتفاقا تو فامیل هم پایه ی داداشم هم هستن .

پسر عمو که شد ۱۴ و دختر عمه ام و داداشش که اون ها هم زیرهفده معدلشون شد رشته ی انسانی و تجربی .

خیلی باعث افتخارمه مثل همیشه جلوی هم سن هام کم نیووردم.

امسال عجیب ترین سال تحصیلی برای من بود . سالی که من رو تا حدودی تغییر داد .

بعضی از بچه ها هم به ما حسودی میکردن .

سر دسته ی این حسود ها به کوکب دهن باز معروف بود چون  زیاد  حرف میزد نسبت به همه چیز هم حسود بود.

چند روز پیش بهم زنگ زد گفت کارنامت رو گرفتی ؟ چند شدی؟

گفتم تو هنوز مال خودتو نگرفتی هر وقت گرفتی نمره منم می فهمی !

(چون که روی کارنامه عکس و معدل شاگرد اول رو میزنن)

گفت حالا بگو چند شدی واسه نمره حرص نزن کم شدی خجالت میکشی بگی!!!

معلم ریاضی منم خیلی ازم متنفر بود . چون که من مدرسه نمی رفتم اکثرا غایب بودم و با وجود نمره ی بالای ریاضی ام از المپیاد در سطح بعدی انصراف دادم.

خداییش نامردی نبود که در حق ما نکنه و به هر بهانه ای ازم ایراد میگرفت و نمره کم میکرد نامرد

هر چند مجبور شد من رو به عنوان دانش آموز برتر معرفی کنه ولی بعد از مراسم ای که مدرسه برام گرفت بازم نامرد یه حال اساسی ازم گرفت اون هم  یه ربع بعد از  مراسم .

از کل سال رو می تونم به جرات بگم  ۴ ماه هم مدرسه نرفتم بقیه اش رو غایب بودم چون کلاس خوبی نبود و توش نمی شد چیزی به جز نکات منفی یاد گرفت. حسودی بچه ها به خاطر همین بود که من مدرسه نمی رفتم و شاگرد اول بودم.

حالا که لقب اون رو گفتم باید بگم همه توی مدرسه ی ما یه لقب دارن منم چند تا لقب دارم برادر سایبری-برادر-سپهر بسیجی- از اینجور چیزا



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت12:25---1 مرداد 1391
میدونی امام مهدی (عجل الله) از من و شما چی میخواد ؟

از ما نمیخواد که حتما ثروتمند ترین یا قویترین فرد جامعه و مشهورترین توی همه ی زمینه ها باشیم ، از ما میخواد توی هر رشته ای که هستیم ، توی هر شغلی که هستیم ، توی همون جایی که هستیم ... بهترینها باشیم ...

الحمدلله شما هم دارید جزء بهترینها میشد ... از بنده ی حقیر به عنوان یه برادر بزرگتر (از لحاظ سنی و نه عقلی) به شما یه نصیحت کوچولو : بعد از کسب این موفقیتها ، خدایی ناکرده غرور بیجا بهتون دست نده که یکی از آفات مومن شدن همینه و زمینه تنبل شدن افراد رو فراهم میاره ...



آرزو میکنم که جزء بهترینهای کنکور سراسری و در ادامه اون جزء بهترین دانشجویان دانشگاهتون و جزء بهترینها توی شغلتون و در انتها جزء مخلصترین یاران مهدی فاطمه قرار بگیرید ...



صلوات ...
پاسخ:خیلی ممنونم میلاد جون از توجهت میدونی مگه زندگی چقدره حد فاصل مای بیبی تا ایزی لایف و ما باید توی این حد فاصل تمام استفاده مون رو ببریم چون حسرت میخوریم. ما که از قبل یهترین بودیم اگه خودم رو خراب نکنم و همونطور که شما فرمودین نباید غرور منو بگیره . ممنونم ان شاءالله تا اون موقع کنکور حذف میشه بازم ممنونم من به خاطر یوسف فاطمه عج زندگی میکنم . اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


با رفیق
ساعت8:17---31 تير 1391
احسنت به این پشتکار. انشاالله که باعث افتخار آقایمان بشوید.

به امید پیشرفت روز افزونتان برادر سپهر سایبری بسیجی...
پاسخ:خیلی ممنون ولی وضع ما خراب تر از این حرفهاست دستت درست


غزال
ساعت23:57---22 تير 1391
روزی شاهی برای سرگرمی خودیک بازی ساخت...که دونفربر روی وزنه بروندوهرکس سبک تربود بمیرد...از شانس بدمن /من و یارم باهم بودیم...من برای این که یارم زنده بماند ده روزچیزی نخوردم و روزمسابقه خودرا سبک گرفتم .... دریغ از آن که یارم به پای خود وزنه بسته بود....!!!!
آخییییییییییییییییی


rasool
ساعت17:50---22 تير 1391
سلام
دوست خوبم
محب حضرت مهدی
با افتخار لینک کردم و خوشحالم از آشنائی تان
دوست داشتین با نام مبارک
ولایت و امامت لینکم کنین
موفق باشید
ضمنا مطالب خوب و با ارزشی در سایتتان مطالعه کردم و لذت بردم


1+7
ساعت10:21---22 تير 1391
بابا جان جوابتونو که دادم
زیر کامنتتون گزاشتم


sm90
ساعت9:31---22 تير 1391
سلام

براتون ارزوي موفقيت روز افزونو دارم.ممنون كه سر زدي.علي يارت...يا حق


1+7
ساعت9:11---22 تير 1391
من بالاخره نفهمیدم شما رشته ی ریاضی
هستید یا فنی حرفه ای !!! اگه ریاضیتون خوبه که چرا نرفتید ریاضی ؟!!!!!
و تبریک به خاطر معدلتون ولی هرچی باشه از ما که بالاتر نشدید
ولی کلا همتون نخبه اید ها !!! مواظب باشید ترورتون نکنن !


یاس
ساعت5:38---22 تير 1391
سلام دوست گرامی هفته حجاب وعفاف را گرامی می داریم وسخنی از مقام معظم را به شما تقدیم می کنیم
عفت زن، مایه احترام و شخصیت اوست. این مسأله حجاب و محرم و نا محرم و نگاه کردن و نگاه نکردن، همه به خاطر این است که قضیه در این بین سالم نگه داشته شود. اسلام به مسأله عفاف زن اهمیت می دهد. عفاف مخصوص زنان نیست؛ مردان هم باید عفیف باشند.

مسأله حجاب، به معنای منزوی کردن زن نیست. اگر کسی چنین برداشتی از حجاب زن داشته باشد، برداشتش کاملا غلط و انحرافی است. مسأله حجاب، به معنای جلوگیری از اختلاط و آمیزش بی قید و شرط زن و مرد در جامعه است. این اختلاط، به ضرر جامعه و به ضرر زن و مرد - بخصوص به ضرر زن - است.

با مطلبی هم به عنوان
مریم در آیینه ی آیات
آپم ومنتظر حضور گرمتان

التماس دعای ظهور یار[گل][گل][گل]


سپیده محب المهدی
ساعت16:55---21 تير 1391
آفــــــــــــــــــــــــــــ ـریـــــــــــــــن
مرسی که سر زدی
درپناه یوسف زهرا(عج)


فواد
ساعت15:41---21 تير 1391
سلام
سپهر جون خوبی دادا
بابا ای ول تو وداداشیت که طوفان کردین دستت درست .خو ترشی نخوری پروفسوری میشی برا خودت
نبودم دادا نت که جواب ندادم آ .ولی میخوامت چون فراموشم نکردی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, :: 6:10 قبل از ظهر :: توسط : (313)

درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.